poniedziałek, 4 września 2017

Pierwszy dzień szkoły

Witam was bardzo serdecznie w pierwszym dniu szkoły.

Ja już się spakowałem i wystroiłem .


Oto dowody:





Przystroiłem się w swoją najlepszą opaskę na uszka.




Tutaj szukam książek, które muszę ze sobą zaprać.





Jak widzicie- spakowałem się już do wyjścia.




No i oczywiście na koniec leniuch Tiger, który ma w nosie edukacje i nie wybiera się do szkoły. Chłopie, co z ciebie wyrośnie?



Życzę Wam wszystkie myszki owocnego roku szkolnego.


Pisał Wasz kolega z ławki- Hubert.



3 komentarze:

  1. jak ja się cieszę, że szkołę mam już za sobą :D Wszystkie możliwe :) Został już tylko kurs językowy, ale na ten chodzę chętnie, więc się ni liczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami chciałabym się wrócić do lat szkolnych :D

    OdpowiedzUsuń